vineri, 22 august 2014

TREI LUNI FĂRĂ TINE, PUI MIC...

 
22.08.2014 – Trei luni fără tine, pui mic…
Au trecut 3 luni, 3 luni de lacrimi, de durere, de dor și în fiecare lună, ziua de 22 este o zi tristă și grea, iar gândurile noastre te însoțesc cu același dor înger drag…
Mă clatin dar nu renunț ,
Cad, dar mă ridic…
Plâng, dar după îmi șterg lacrimile,
Respir adânc, mă uit spre cer zâmbind și mă gândesc că după nori există mereu SOARE, MULT SOARE!!!
 




Simţi sufletele cu durere pline
Ce îţi trimit mesaje pe un nor?
Privirile ce-aleargă după tine,
Frânturi de gânduri ridicate-n zbor...

Trăim acum o cifră  nemiloasă
Ce ni te-a smuls de-aici de lângă noi,
Ţi-a pregătit în ceruri altă casă
Şi ne-ai lăsat plângând,în suflet goi.
 
Tu ai luptat să îţi lungeşti popasul
Să îţi petreci un timp mai lung cu noi,
Dar când din ceruri ţi-ai auzit ceasul
Te-ai ridicat în zâmbete de ploi.
 
Azi ne veghezi prin razele de soare,
Ne dai prin vânt cel mai duios alint,
Ne aminteşti că dragostea nu moare
Vii şi morţii împreună sunt.

 


 

Durerile vin, unele trec repede, însă durerea părinților de îngeri e veșnică – timpul nu va șterge niciodată durerea din suflet, te înveți doar să trăiești cu ea.

Și lacrimile se mistuie în suspine, și sufletele ni se pierd în durere, un dor nestins și priviri care te caută mereu de când ai plecat dintre noi, pui mic...


Cu durere în suflet și un dor nestins îți spunem : odihnește-te-n pace suflet drag și bun!

 
 
 
 
 

 
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu