miercuri, 11 iunie 2014

20 DE ZILE...

Adâncă e durerea,
Şi lacrimi curg mereu.
Te vom păstra în suflet,
Te vom iubi mereu!


20 de zile de când ai plecat de lângă noi, 20 de zile de când Raiul a mai câștigat un înger.
Astăzi „te-am sărbătorit”, o altfel de sărbătoare – dureroasă...și așa te vom sărbători și de-acum încolo...doar amintirea ta.
Un dor nesfârșit s-a instalat și tristeșea ne e acum  prieten , cel mai bun prieten .
Ai plecat , până  și cerul s-a întunecat , milioane de picături s-au topit pe pământul uscat de durere, de amar  .
20 de zile de chemări când răspunde doar o adiere de vânt, 20 de zile de căutări din priviri și întâlnim doar strălucirea unei stele...Și totuși ...ești pretutindeni, ești peste tot! Tu înger scump poți să ne-alini durerea nemărginită, de-acolo de sus dintre îngeri.
Înger drag tuturor ne e dor de tine și te vom purta veșnic în inimile noastre!
 


Mă strigă o stea,
Şi intru în horă
De îngeri cu ea:
Sub dalbele aripi
Mă rog pentru voi…
De ce n-am putere
Să vin inapoi?!
S-aduc alinare
Părinţilor mei,
Să-i vindec de lacrimi,
Zburdând printre ei.

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu