luni, 2 iunie 2014

RĂTĂCIRI


Zâmbește pui mic, acum nu te mai doare nimic!
Zâmbetul tău îmi va mângâia sufletul mereu!
Râsul tău îl voi auzi mereu, zâmbetul tău îl voi vedea mereu,
Strălucirea ochilor tăi o voi simți mereu,
Iar mânuțele tale în jurul gâtului meu vor fi colierul meu!
Îngerașul nostru, ai grijă de noi!

Te iubesc atât de mult încât te-am lăsat să zbori liber,
Îmi vezi lacrimile, palmele goale și sufletul singur
Ești în aer, în cer, pe pământ, în razele soarelui, în lumina lunii…ești peste TOT
Adio suflet liber de copil, mereu voi fi cu tine!



VALURI
Valuri și lacrimi şi ploi...
Legănat-au un ,, noi’’...
Flori... petale de flori
Desprinse-s din nori...

Se sparg, ameţite-n scântei,
Cascade din muguri de tei
Seci... încă-s verzi, dar fără temei...

Valuri s-au spart, valuri deşarte;
Lumină-i dincolo, aici este noapte...



 

 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu