joi, 12 iunie 2014

S-A STINS UN ZÂMBET...UN INGER VEGHEZĂ, PE CER O STEA LUMINEAZĂ

A mai trecut o zi, a venit déjà seara și-acum e cel mai greu când suntem singuri, doar noi cu lacrimile în întunericul nopții.
O viață pământeană scurtă, prea scurtă, cu mici și prea puține bucurii, însă mult, mult prea plină de chinul durerilor și-al încercărilor și mai ales al AȘTEPTĂRILOR.
Ai venit, ne-ai încântat cu frumusețea ta și ai plecat înapoi...n-am acceptat, însă am înțeles că bunul Dumnezeu are planuri ptr. fiecare.
Și ai adus cu tine mulți îngeri și-ai adunat și mulți prieteni căci aici pe Pământ, ai avut o misiunea, deloc ușoară – să ne înveți ce-nseamnă încrederea și speranța, ce-nseamnă toleranța și iubirea, ce-nseamnă a ierta și a lua totul de la capăt.Căci viața pe pământ este cea mai grea lecție...
Iar acum înger drag, a venit rândul tău să veghezi asupra noastră, să ne fii lumină călăuzitoare în faptele bune pe care trebuie să le facem!





FAPTELE BUNE DAU VALOAREA, SENSUL ȘI FRUMUSEȚEA VIEȚII!


 
ZÂMBET PENTRU COPILUL MEU
 
Zâmbesc,crezând că ești acolo,
Unde nu este nici un nor
De întristare și durere
Doar Edenul fermecător.
 
Zâmbesc, crezând că orice lucru
Ce îl visai aici, îl ai
Acolo,unde îngeri cântă
În Sfânt,Dumnezeiescul,Rai.
 
Zâmbesc ,crezând că tu aievea
În visul meu te-ai arătat,
Să-mi spui că lumea ta există
Și totul e adevărat.
 
Zâmbesc,crezând că al meu gând
Se-ndreaptă către tine
Și sper din suflet,puiul meu
C-acolo ți-e mai bine.
 
Zâmbesc,crezând că într-o zi ,
Cum noi am fost odată,
Voi fi din nou copilul meu
De tine îmbrățișată.

 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu