vineri, 13 iunie 2014

ZBUCIUMUL DIN CASA SUFLETULUI MEU

Din liniştea adâncă ţesută lin de astre
Cu sufletul curat, râvnind tăceri divine
Şi pleoapele-umezite ca florile din glastre
Spunând o rugăciune mă-ntorc din nou la tine




Nu de mult ai intrat în viața mea pui de înger.
Ai fost ultimul înger...te privesc adânc, cu tristețe și parcă-mi zâmbești din nou, șoptit, timid așa cum o făceai de fiecare dată.
Încă simt în jurul meu parfumul de vise, parfum de speranțe și-un mare dor nestins.
Însă te-am pierdut – deodată, brusc, chinuit și cumplit...aș fi vrut să știu, să pot să te opresc.
Mi-am rătăcit și timpul și vremea tot căutând fără folos...pentru că tu n-ai vrut.
Plouă și-acuma, plouă mereu, e udă tristețea sufletului meu...Cerul plânge, plâng și eu...furtuna a trecut, sufletul îmi lăcrimează trist și dureros, o ploaie de rugăciuni se revarsă către tine – ne va fi mai bine?
Ochii mi-s triști, pe buze se naște o altă rugăciune – acum către tine, căci știi că poți să schimbi destine.
Fericiţi sau mai puţin fericiţi, împăcaţi cu soarta sau nu, fiecare urmăm același drum spre veşnicie!

 

DUREREA UNEI PIERDERI

Am scris durerea unei pierderi
Pe-o bucățică de hârtie,
Tapet din ale mele gânduri
Pentru cei ce or să fie…

Cu aceleași doruri ca și mine
La fel loviți în a lor soartă
Și căutând la mine-n gânduri
Pe ei ca să se vadă.
Să înțeleagă că-i normal
Orice etapă de gândire,
La fel și eu dusă de val
Am fost uimită de lovire.

Acum cu sufletul alături
Le sunt pe rând la fiecare.
Și mi-aș dori să le pot fi
O dulce alinare…
Durerea grea nu le-o pot lua,
Chiar de-mi doresc cu disperare.
Încerc un umăr a le da
Să-și plângă a lor jale.

De reușesc sau nu, nu știu,
Dar țelul mi-l urmez pe cale.
Un sprijin mi-aș dori să fiu
Pentru neliniștile tale.

 

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu