sâmbătă, 7 iunie 2014

IN MEMORIAM

Încă o zi când te pomenim și ne aducem aminte de tine, înger drag.
Astăzi sunt ,,Moșii de vară”, zi în care-i pomenim pe cei dragi care au plecat dintre noi, unii dintre ei mult prea devreme.
Ne alăturăm și noi acelor părinți a căror îngerași le zâmbesc acum doar de sus, din cer și aducem un pios omagiu. Comemorând acești îngerași nu vom fi singuri cu durerea noastră, iar memoria lor va rămâne vie.Pentru că nu trece nici o zi să nu ne gândim la ei, pentru că ne e dor și ne doare, pentru că vor rămâne veșnic în inimile noastre.
Iar bunul Dumnezeu să-i odihnească-n pace!Zbor lin dragi îngerași!




Ai plecat

Tu ai plecat și am rămas eu
Să mă gândesc la tine
Și-n suflet să te port mereu...
Mă rog să-ți fie bine
Și-aș vrea să-mi dai un semn din cer
Să-mi mai aline dorul.
Nu-l mai întreb pe Dumnezeu
De ce mi-a luat odorul.
Sper doar că într-o bună zi
Acolo, în Lumină,
Să te-ntâlnesc puiuțul meu
Și să te iau de mână.
Să-ți povestesc cât mi-ai lipsit
Să-mi spui că știi că te-am iubit...
Și să mă simt întreagă.

 
 

Un comentariu: