joi, 5 iunie 2014

AMINTIRI


....O picătură din ploaia gândurilor mele și poate undeva, mai târziu, o rază de soare din sufletul meu.Şi tot ce simt, tot gândesc, tot ce exprim, să-ţi rămână în amintire. Dar cum putem defini o amintire ?…amintire e tot ce-am trăit, ce-am făcut, amintire e și faptă și cuvânt, e bucurie, tristețe, e gând.
Amintirile suntem noi, amintirile sunt oamenii de lângă noi…amintiri plăcute, vesele, amintiri triste, reci…

Timpul trece, însă amintirile rămân…iar inima mea nu va uita niciodată prin ce ai trecut...


Pentru tot ce am făcut şi mai ales pentru ce mai avem
Și lacrimi de tristețe și lacrimi de bucurie...pentru tot ce-am făcut, pentru tot ce-am trăit, dar mai mult de-atât, pentru tot ce vom avea de făcut.Trăim și în trecut, trăim și în prezent...un prezent ce zi de zi ne scrie povestea.


Îngerul visului meu
Un înger drag mi-a apărut,
un înger dulce de-nceput,
cu faţa lui un alb deplin
şi corpul rupt din flori de crin
un vis frumos, dar şi curios,
în negură el s-a ascuns
după o lume ca de vis
şi am pierdut, of, ce-am pierdut,
un vis frumos şi-un înger dus!

 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu